محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

❤❤عزیز خاله❤❤

دلنوشته ای برای تو...

1392/1/24 17:51
نویسنده : خاله ریحانه
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق خالهلبخند

نیشخندسال نو مبارکنیشخند

چقدر زود گذشت تو 7 ماهه شدی یعنی 7ماهه که تو در کنار ما هستی چقدر زود بزرگ شدی و الان همه چیز را میفهمی ودرک میکنی!

هر روزی که میگذرد دوست دارم زودتر تورا ببینم و در آغوشم بگیرمت بغل

اصلا باورم نمیشه که فقط دو ماه دیگه مونده تا بدنیا بیایهورافردا  شهادت حضرت فاطمه(س)است گریهامروز روز خیلی خوبی بود و  امتحان ریاضی داشتم چندان بد ندادم و امتحان ورزش هم داشتیم از اونجا که من لای جزوه ی ورزش را باز نکرده بودم با بچه ها همگی تقلب کردیم و خیلی حال داد زنگ شیمی هم طبق معمول عالی بودفرشته و زبان فارسی هم که املا داشتیم و منم برای اولین بار آخرسالی نشستم املا خوندم آخه من همیشه تو مدرسه میخوندم و نمره هایم هم خوب میشد و املای این دفعه ام رو هم خوب دادم دعا کن امتحان فیزیکم رو هم خوب بدم و این آخر سالی نمره های خوب بیارم این معلم ریاضی که همش به من تیکه میندازهزبان آخه یکدفعه تنها 20 مدرسه شدم و  بعد از اون دیوونه شدم دیگه درس نخوندم نمره هام درخشان تر شدابرو و اینم هر دفعه برگه های امتحان رو میده به من که میرسه تیکه میندازه یکدفعه که گفت یادته یه روز اولین نفر بودی یا فقط یه بار امروز هم که من برای غیبتی که روز سه شنبه کردم برگه بردم براش اونم گفت فایده نداره که همش غیبت میکنی منم گفتم مریض بودم و نمیتونستم بیام مدرسه اصلا هر دفعه این چیزا رو به من میگه من تو خودم میرمناراحت

حالا از مدرسه و درس بیایم بیرون و الان مامانی و مامان زهرا رفتن دکتر آل یاسین من و خاله ها تنهاییمنگران شما هنوز اسم ندارید اول قرار بود اسم شمارو طاها بزاریم بعد شد متین بعد با مامان زهرا فکر کردیم امیر حافظ هم بد نیست که بابا مهدی هم فک کنم بدش نیومده و البته این اسم رو مامان زهرا پیشنهاد داد. مامانی که خیلی سخت پسنده کلافههر اسمی میگیم میگه زشته ولی متین رو دوست داره حالا ببینیم اسم شما در آینده چی میشه!!!خیال باطلسوال

از عید و سفرمون بعدا برات مینویسم!لبخند

نفس خاله دوستت دارم ماچبای  بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)